NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 16 april 2013

25 JAAR CANDY SET 2


Copic viert dit jaar zijn 25 jarig bestaan, jullie vieren mee met deze candy


Deze sets zijn eenmalig en in een beperkte oplage gemaakt en elke set is genummerd. Bij elke 100 nieuwe volgers mogen van de distributeur  zo'n super set van 36 markers , winkelwaarde 256,00 euro, weggeven. Dat is toch geweldig!!
De tweede gaat er uit bij 950 volgers, dus doe je best om ons aan volgers te helpen.

Wil je mee doen dan vragen we:
1. Noteer je naam bij Mr. Linky hierboven
2. Je wordt of je was al blogvolger.
3. Je zet deze candy duidelijk zichtbaar op je blog.
4. Dit blog staat zichtbaar op je bloglijst

We hopen dat er veel mee willen dingen naar deze mooie set.
Veel succes, Copic Beneluxteam
*************************
Bezoek ook eens onze Facebook pagina, Copic Benelux,  daar tref je steeds de nieuwste Copicinformatie. We zouden het leuk vinden als je daar vrienden met ons wilt worden. 

52 opmerkingen:

mariska zei

Wat een super gave candy. Dank je wel voor de kans om deze te winnen.

Lieve groetjes mariska

Anita Meijer zei

Wat een supergave candy, ik waag heel graag een kansje, hij staat inmiddels op mijn blog, spannend.
Liefs van Anita

Ghea zei

wow je zal ze maar winnen dan voel ik mij als god in Frankrijk.
Liefs ghea

Ardilla zei

Thanks for the chance, I am a follower and put it on my sidebar.
Ardilla :)

Maris zei

geweldige candy, bedankt voor de kans om te winnen

chantal zei

Hoi Diny,
ik volg je al een hele tijd, volger ben ik ook allang.
Je site staat in mijn sidebar zodat ik geen enkele creatie van je mis. En dan nu zo een supercandy, natuurlijk waag ik graag een kans, succes verder
liefs Chantal

Bep zei

Hoi Diny,

Wat een supergave candy en ik volg jullie al een poosje, ik ga de candy en blog duidelijk om mijn blog plaatsen.

Gr...Bep

marion zei

wat een onwijs gave candy, dank je wel voor het beschikbaar stellen en een kansje deze candy te winnen, liefs, Marion

Relinde Scheepers zei

Super Candy!!!!!
bedankt voor de kans om te winnen!

groeten Relinde

ЯЯНА zei

класс!!!

KarinsArtScrap zei

wat een super gave candy, dat zou wat zijn.
bedankt voor deze kans.

groetjes karin

KseniArt zei

Потрясающая возможность, спасибо!!! Я уже читатель, картинка с ссылкой на боковой панели

Time to be creativ zei

Wow, danke für dieses tolle Candy.
Liebe Grüße, Ajascha

Yvonne zei

Alweer zo'n gave Candy!! Helemaal te gek. Wat zijn ze mooi he!
liefs Yvonne

Aartje zei

Wat supergaaf, ik begin maar alvast met duimen.
Groeten, Aartje

Unknown zei

Давно мечтаю о Copic. Надеюсь мне повезёт. Спасибо за шанс!

Unknown zei

Ja super natuurlijk, de kans om deze te winnen. Ik heb de bekendmaking van de 85 volgers zeker gemist, totaal niet gezien wie dat heeft gewonnen. Ga eens terug scrollen hoor! Zie niet altijd alle berichten. Groetjes Frea

Petra L zei

Oh, wat een Candy. Ben er sprakeloos van.
Graag doe ik mee en wil gelijk Copic feliciteren met het 25 jarig bestaan.

Lieve groetjes, Petra

arlsmom aka Lynda zei

Mr Linky does not like me... would love to be entered to win! I've been a follower for a while now.

Anita's blog zei

Super leuk deze candy. Geweldig dat jullie dit doen!

Mieke zei


Super deze candy, zeker als je dol
bent op het kleuren met copic's
kleurige groetjes Mieke Rutjens.

Ria`s Winkeltje zei

Alweer zo'n mooie candy, geweldig zeg, ik ben al lid vanaf het begin dus dat brengt het totaal niet omhoog helaas, maar ik waag weer graag eens kansje
Liefs Ria

Unknown zei

wat een geweldige candy! en onder het motto "wie niet waagt,niet wint", doe ik graag een keertje mee! Thx voor deze prachtige kans!

Wendy zei

Wow...alweer zo'n geweldige candy! Hier gaat weer iemand heel erg blij van worden!
Groetjes, Wendy

Rosita zei

Wat een mooie candy weer groetjes Rosita

Оля Gydzuk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Оля Gydzuk zei

Приэднуюся до вас ))
http://gydzuk.blogspot.com/

Leanne zei

I've never used copics before, but I'm sure I will soon when I win this set.

Iliana zei

Hello, is this candy still active? I would like to take part in it, but I don't know how to do it :)

kbrandy4 zei

Fabulous candy, thanks for the chance to win!! I've put the linky pic on my sidebar!!
Hugs, Hazel xx

Chitra Nair zei

Thank you thankyou for such a generous giveaway..But I can't find Mr. Linky, I would so love to be entered to win this awesome candy...

Cinderella zei

Wow wat een vette candy
ik doe graag een gokje
Cinderella

Janny's Cards Creations zei

Geweldig ik waag toch maar weer een kansje. Janny

Yvette zei

Wow ... geweldige candy! Die zou ik wel willen winnen :) Bedankt voor de kans.
grtjs,
Yvette

R.V.Cards zei

wat een mooie candy

Marianne zei

Is deze candy eigenlijk nog actief? Het aantal volgers staat nog niet op 950, maar je kunt je niet meer opgeven bij Mr. Linky. Ik dacht zeker te weten dat ik me meteen in april had aangemeld (nadat ik de candyafbeelding op mijn blog had geplaatst) maar ik kom mijn naam nergens tegen in de lijst. ;-(

Helena Wilde zei

Het is een droom die uit komt als je dit geweldige cadeau zou winnen. Tenminste dit is mijn droom... Groetjes Helen

Aneri zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Valliriana zei

Copics are my dream! I like coloring much, but its some problem to get copics fo me.. This candy set gives me a good chance! I would glad to get it ^.^
But i cannt find how to add my link to Mister Linky (( Other was done. Could u help me?))

Nelleke zei

Via toeval kom ik op dit blog. Wat een leuke actie zeg! Zeker nu mijn dochter een opleiding gaat volgen waarbij ze copic markers nodig heeft. Ik zou graag een kansje wagen, maar kan mijn naam niet meer plaatsen. Is deze actie afgelopen?
Groetjes, Nelleke

ЕленаЛК zei

Dit is mijn droom! Bedankt voor de kans!

Wendy zei

Nu wordt het écht spannend! De candy staat al bijna een jaar op mijn blog. Wie o wie is de gelukkige winnaar? ;-)
Groetjes, Wendy

SandraR zei

Dacht dat ik me al opgegeven had, maar blijkbaar niet...
Dus dank je wel voor de herinnering, Diny!
:-D

Maar helaas werkt blijkbaar Mr. Linky niet meer, ik kan me er nl. niet meer bij zetten...
:-(

Liefs, San

Janny zei

Wat een super gave candy zeg, die wil iedereen wel winnen, bedankt voor de kans xxx Janny

Gertrude zei

Ein super tolles Candy,
glg Gertrude

Magda zei

Dat is wel een heel mooie en speciale candy!!
De extra fijne punt is best interessant!!
Gefeliciteerd met jullie aantal volgers!
Succes!
Magda

Cindy zei

Ook ik heb de candy al ruime tijd op mijn blog staan, maar kan mijn naam niet invullen bij mr. Linky. Wil graag een kansje wagen. Groetjes, Cindy

Ju@nita zei

Mogguh Diny,
Ben al heel lang volger maar heb op een of andere reden deze candy ook gemist,maar zou dolgraag kans willen maken op de copics heb er nog geen één in huis en een unieke kans om ze uitteproberen toch.Kan alleen me naam niet plaatsen bij Mr.Linky!!!!

lieve groetjes Nit@

Unknown zei

Wauw, wat een toffe actie! Ik doe graag mee! Heb geprobeerd mijn naam te linken, maar weet niet zeker of het gelukt is bij Mr. Linky... Jullie staan duidelijk op mijn blog vermeld in de lijst met wat ik volg en met jullie candy... Voor alle zekerheid is dit mijn Blog adres: http://daisyscardsandcrafts.blogspot.be/

Doen jullie ook soms Copic cursussen in Belgisch Limburg? Ik ben er al een tijdje over aan het denken maar het is altijd te ver om te geraken...

Groetjes Daisy xxx

Miranda zei

help! wat is een bloglijst? :-)
supergave candy. ik doe heel graag mee!
heb net de copics pas ontdekt. heb er al 2!!!!! :-) (gebruik nu vnl spectrum moirs, maar vindt de copics veel fijner en mooier werken)

groetjes miranda (miepeke)

Nikki zei

What an amazing Prize thanks for the chance :)

Unknown zei

Wspaniałe cukierki, chętnie spróbuję szczęścia:) Pozdrawiam Agnieszka
https://plus.google.com/u/0/102358847123427507582/posts